Producenci
Cennik dostaw

DPD: 11zł


GLS:
15zł (Pobranie: +5zł)

 

Bezpłatna przesyłka przy zamówieniu powyżej kwoty 500 PLN.

Nasi dostawcy

Inpost

Poczta Polska

GLS

Szukaj nas także

Grupa Nokaut

Allegro

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Facebook

ORYGINALNY MASZT ANTENY ANTENA BAT ANTENOWY M5 20 cm

Dostępność: towar dostępny
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 23,00 zł 23.00
Cena netto: 18,70 zł
ilość kpt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Natcar
Kod produktu: ORYG_M5_20CM_8ZW

Opis

 

Maszt anteny samochodowej. 

Produkt oryginalny przeznaczony do pierwszego montażu.

Kraj pochodzenia: Niemcy lub Polska

 

Parametry:

Gwint zewnętrzny: M5

Ilość zwojów: 5

Długość masztu: 20 cm

 

Obsługiwane funkcje:

AM - tak

FM - tak

Telefon GSM - tak

Nawigacja GPS - tak

Cyfrowe radio DAB - nie

 

Opis produktu.

Maszty oryginalne wykonane są z materiałów najwyższej jakości, dotyczy to zarówno tworzyw sztucznych jaki i metalu. Nie są to produkty maszto-podobne, ale anteny z prawdziwego zdarzenia, zaprojektowane i wykonane do odbioru stacji radiowych. Najważniejszym parametrem masztu jest jego zysk energetyczny oraz impedancja falowa dla wysokich częstotliwości radiowych. Oryginalne maszty to nie jest kawałek drutu ale policzona i zaprojektowana konstrukcja, która zapewnia maksymalny odbiór fal radiowych. Niektóre z naszych oryginalnych masztów spełniają funkcje AM/FM, telefonu GSM, nawigacji GPS, cyfrowej radia DAB oraz dodatkowe funkcje np autostart dla webasto. Oprócz tego że doskonale ściągają fale radiowe to są wykonane z odpowiednich materiałów gwarantujących długie lata bezawaryjnej pracy. Końcówki gwintów wykonane są z metali, które nie wchodzą w niepożądane reakcje chemiczne z wodą, solą i chemią z myjni samochodowych. Maszty są wykonane z tworzyw sztucznych które nie wyblakną i nie pokruszą się po roku. Jak najszybciej odróżnić oryginał od podróby? Końcówka gumowego masztu przy gwincie w masztach oryginalnych posiada charakterystyczne nacięcia-profile, które zabezpieczają ją przez odkręceniem. Maszty podrabiane są przy gwintach gładkie. Maszty oryginalne nie posiadają wymiennych końcówek gwintów M5/M6. Nie są uniwersalne - są dedykowane do konkretnych anten, marek i modeli aut.

 

Czy warto kupić oryginalny maszt antenowy?

Radio samochodowe potrafi zagrać czysto, bez szumu z dobrą bazą stereo prawie tak dynamicznie jak dobry kompakt. Musi mieć jednak doskonały sygnał z anteny, na tyle mocny, żeby tuner radiowy miał duży odstęp sygnału od zakłóceń. Im lepsza antena tym radio gra dynamiczniej, czyściej, nie gubi stereo, gra w szerszym paśmie. Dotyczy to szczególnie terenów oddalonych o kilkanaście lub kilkadziesiąt kilometrów od nadajnika. Jak często wymieniacie maszt anteny w samochodzie? Warto kupić dopasione radio i dokręcić do niej kawałek chińskiej gumy imitującej maszt antenowy?

 

Jaki maszt kupić?

Im dłuższy maszt tym większy zysk energetyczny anteny. Antena o długości 55 cm zawsze będzie lepsza od anteny 37 cm nie mówiąc o 7 cm. Anteny o długości 55 - 70 cm zazwyczaj nie mają wbudowanych wzmacniaczy - radzą sobie bez nich. Anteny o długości 37-41 cm z reguły mają wbudowane wzmacniacze w stopkach ponieważ radzą sobie gorzej. Krótkie baty 7-27,5 muszą mieć wbudowane wzmacniacze ponieważ same z siebie mają za słaby sygnał, który musi być wzmocniony. Najlepiej więc wymienić bat na taki jaki był fabrycznie. Kto mieszka daleko od nadajnika może zaryzykować bat dłuższy, a kto blisko i rzadko wyjeżdża dalej może krótszy. Kto nie wie czy ma wzmacniacz nie powinien ryzykować zakładania krótkich bacików. Zakładanie atrapek shark za 30 zł skończy się porażką.

 

Jak sprawdzić czy w antenie jest wzmacniacz?

Trzeba omomierzem zmierzyć rezystancję pomiędzy wtyczką (środkowym wtykiem) anteny przy radiu a gwintem anteny. Można sobie pomóc 4-5 metrowym kablem. Jeżeli będzie kilka-kilkanaście Ohm - to nie ma wzmacniacza. Jeżeli będzie kilka mega Ohm to macie wzmacniacz w stopce anteny (albo przerwany kabel antenowy).

 

Zastosowanie:

Audi: 100, 200, 50, 80, 90, A2, A3, A4, A6, A8, Allroad, S2, S3, S4, S6, S8, R8, Q7, TT,

BMW: 1, 3, 5, 6, 7, 8, M1, M3, M5, X5, Z1, Z3, Z4, Z8, Mini One, Mini Cooper

DOODGE: Caliber, ...

HYUNDAI: Elantra Getz i10 i20 i30

HONDA: Accord, City, Civic, Jazz

KIA: Ceed, Cee`d, RIO, Picanto, Sportage, Sorento, Opirus, Magentis

MAZDA: 121, 323, MX5, MX6, 626, Demio, MPV, MX3, RX7, Xedos, 1 2 3 4 5 6 7 8,

NISSAN: Almera, Primera, Micra, Sentra, Juke, Qashqai, Pulsar, Note, X-trail i inne modele

OPEL: Agila, Frontera, Monterey, Monza, Omega, Senator, Corsa B C D , Astra H J, Vectra B C, Omega B C, Calibra, Kadett, Sintra, Tigra, Zafira 1 2, Rekord, Meriva, Manta, Ascona

RENAULT: Clio II III,  Espace, Megane II III, Modus i inne modele 

SEAT: Ibiza, Toledo, Cordoba, Alhambra, Arosa, Leon, Marbella, Terra, Altea, Cupra, Mio

SKODA: Felica, Favorit, Octavia, Fabia, Roomster, Praktik, Superb, Rapid, CityGo,

SUBARU: Impreza, Forester

VOLKSWAGEN: Bora, Caddy, Corrado, Golf 1 2 3 4 5 6/ I II  III IV V VI, Jetta, Kräfer, Lupo, New Beetle, Passat, Polo, Scirocco, LT, Sharan, Touran, Transporter, T2 T3 T4 T5, Vento, FOX, Eos, Phaeton, Touareg, Multivan, Tiguan, Up, ...

TOYOTA: Aygo, Yaris, Auris, Corolla Verso, Avensis, RAV4, Prius, Land Cruiser 100, Hilux D-4D

VOLVO: V40 S40

Oraz inne modele aut z podanym gwintem.

 

Ważne.

Prosimy przed zakupem dokładnie sprawdzić czy posiadają Państwo antenę z gwintem wewnętrznym M5 czy M6. Wykaz samochodów do których przeznaczone są maszty jest poglądowy. W jednym modelu auta w zależności od miesiąca produkcji, zastosowanego radia, wersji wyposażenia mogą być różne gwinty. Nie ma na to reguły ani katalogu.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl